Channel Avatar

@UCKz5Dg5SHNVuw1PjsPuG_7w@youtube.com

509K subscribers - no pronouns :c

TeeVee 3 (تي في الثالثة) is the Egypt-facing brand of the Te


12:09
خبرته أنه حبيبته حتنخطب الليلة والأمن قبض عليه بيضرب غسالات وبيبيعها بسعر الجديد
20:17
السكرتيرة عزمته عالغدى بالمكتب وأخدته عالسينما خلت قلبه يولع نار عندها بالبيت
11:06
البنت جاية تخطب زيزو قدام مراته ولما شافها بتتصربع مع راجل غريب ادبها برجولته
22:20
اول ماعرفها مريضة ركض بلهفة عاشق يتطمن عليها وابتدت قصة الحب بينهم
12:02
بتدور ع زيزو بكل حتة بالمنطقة ولما شافته أخدته ع بيتها لتقنعه يتجوزها
08:11
اول مارجع من مصر استقبلته لتعوض نقص العاطفة ف صدمها برد فعله
19:20
البلطجي وقع أخو زيزو بأكبر تهمة شمال ليكسرو عينه لكن طلع كدع وفدا أخوه بنفسه
11:58
رجع من السفر صدم مراته بحاجة مش عالبال وهي فاجأته بأضخم مشروع بأسمه
12:48
لما عرفت انها جاية تسأل ع جوزها طالعت عليها العرق الصعيدي وطلع وراها حوار كبير
14:44
جالو خبر وفاة المدير العام بالكويت واضطر يسافر مراته طمعته بالفلوس وهو محتار
08:56
الولية دخلت عليه الدكان وقفلت وراها عايزة تشقطه ليتجوزها وفجأة خطيبته قفشتهم
15:39
مراته بتعمله كل اللي عايزه عشان يجبلها فلوس وهو بيحبها حب جامد ولكن..
09:11
علا غانم جابت زيزو يصلحلها سخان المي ومراته الصعيدية مصدومة بتصرفاته
17:02
أقنعت جوزها يوافق على عرض الشغل ع حساب راحته لتحقق حلم العيلة وكانت فرصته للخيانة
12:33
اشجان الصعيدية دخلت بيت جوزها وماحدش عارف ليه وزيزو عرف مين ورا حادثة أبوه
13:12
الخليجي طلب من المدير يخطبله السكرتيرة ولما واجهها انصدم برد فعلها
08:02
الصعايدة أهل الخير والجدعنة 💪🏻 رفض يدفن أبنه بالبلد غير لما يحقق العدل
11:02
دخل ع شقة السكرتيرة وهي كانت محضراله أجمل سفرة ومراته المسكينة نايمة ع وادنها
14:16
لما تكون مربي ولادك عالرجولة 💪🏻 والجدعنة ولما توقع يكونو عزوتك وسندك
13:06
الموظف الخليجي أول أستلامه للمنصب بهدل زميلته بالشغل وكسر خاطرها
14:29
الواد أشتغل بتعبه وعرق جبينه ليأمن تمن العلاج لوالده المريض
09:44
دخلت بيت صاحبتها هربانة من حزنها ع جوزها والتاني حط عينه عليها 😱
41:32
الخدامة دخلت بيت الجماعة وبراسها موال خربت بيت الست وشقطت جوزها وهربت بالفلوس
13:33
قلقت على صاحبتها بعد ما مات جوزها ف راحت شقتها وطلبت من جوزها يشغلها عنده
08:33
الحج جهز نفسه ليتجوز وفجأة طبو عليه ضيوف خربو عليه السهرة ورموه برا البيت
11:38
اتعرض لحادثة بالشغل فقد حياته بيها ومراته اللي بتستناه اتلقت الخبر بصدمة كبيرة
10:36
حسن حسني اتجوز مرات أخوه وكل مايحاول معاها يلاقيها أختفت منه 😂
09:09
الضابط صدم حبيبة أخوه لما خبرها عن مشاعر أخوه ناحيتها, اتعامل معاها بقسوة
18:10
الحج رفض يخطب مرات أخوه ولما راحلها البيت وشاف جمالها غير رأيه وابتدت قصة حبهم
09:05
الخدامة دخلت تغيط ضرتها وانها بقت الست ف أكلت علقة جامدة وجوزها عمل معاها الصح
11:48
المزة وقعت بحب الجدع عشان حماها من الأمريكاني ومستعدة تعمله أي حاجة لترضيه
12:26
الخدامة سيطرت على عقل الراجل بجمالها وبتعمل كل حاجة ترضيه فيها كرهته بمراته
10:48
اتقفشت بتاخد حاجة شمال والضابط أدبها بطريقته عشان هي مرات صاحبة اللي فداه بروحه
09:15
الفلوس اللي سرقتها من الست طلعت من جوزها والصدمة الكبرى لما عرفت الحقيقة
16:48
حاولت تشتري البنت الغلبانة عشان تبعد عن أبنها الضابط ف طلع الموضوع مش بأيدها!!
10:05
رجع من الشغل شاف الخدامة بالبيت !! عملتله كل حاجة عشان ترضيه 🥰
08:08
اتمرد على معلمه الأمريكاني وأخد فلوس وهرب والأمن قبض عليه
05:25
أول يوم شغل للخدامة أبتدت تدلع عصاحب البيت ومراته مش دارية بحاجة
11:03
الضابط عمر عمل حركة ذكية جدا وخلص حبيبته من أيد أكبر رئيس عصابة
18:39
الست الأصيلة طالعت جوزها من السجن وهو حس بغلطه وعرف قيمة نسوانه
10:40
عمل خطة خبيثة ليوقع الضابط بأيده ويذل خطيبته قدامه.. طلب منه طلب عجيب
20:30
أبوه قفشه مع الرقاصة بعد ماطلق نسوانه ال4 واداله صفعه عشان يصحيه
08:49
أخد خطيبة الضابط ليضغلط عليه ويتجوزها غصب عنه
11:15
بهدل مراته قدام الناس ونسوانه كلهم اتمردو عليه وعشان قالو الحق كسر قلوبهم
11:11
الضابط عمر اتصدم لما شاف خطيبته سابته واتخطبت لألد أعدائه 😱
10:49
جوزها رماها مع ولادها ولا سائل فيها ضرتها وقفت جبنها ولاقت حل للكل
12:58
الضابط عمر دخل ع وكر العصابة عشان يخلص البنت وصاحبه فداه بروحه
10:04
دخلت القسم بحادثة عربية وضرتها أنقذتها بحنكة وذكاء ف كسرت خاطرها
14:31
الضابط عمر اتقايل بأكبر راس بالمجموعة عشان يخلص البنت من قبضته
09:43
الضراير مش طايقين يبصو بالضرة الجديدة من غير مايعرفو خيرها من شرها
10:25
الضابط طلع مهمة عشان يرجع البنت لأهلها ف حصل معاه موقف اتصرف بكل رجولة
09:11
دخلت الضرة الجديدة بأستقبال حافل والمرة دي الضراير عاملوها بطريقة مختلفة
20:02
أختفت البنت من حضن أمها وأبوها واللي ورا القصة عايز يضغط عليهم لمصلحته
05:20
بنت الأبالسة علمت ضرتها عالشمال وجوزهم عقله رايح بالحب والجواز
08:39
الضابط عامل تمويه ليبعد الشبهات عنه وينفذ مهمته بكل سرية
12:50
كانت صدمتها مدمرة لما عرفت انه متجوز غيرها 5 ف اتحدت الظروف وقبلت بالواقع
11:50
الضابط عمل نفسه صعيدي ودخل بأكبر المطلوبين ليكشف سر شغلهم الشمال
10:48
دخلت سكة الشمال بسبب جوزها ورجعت البيت طينة واشتغل هبل البنات
08:40
دخل أهم مليونير بمصر عالمستشفى ومات سلم أبنه السر اللي دوخ الأمن
12:42
دخل عليهم حرامي بنص الليل وزوجهم بلبنان عمال يتمعشق رجع وكسر خاطر مراته